یوگا آنلاین پندار

شرایط و قوانین استفاده از یوگا پندار ​

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات یوگا پندار ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت یوگاپندار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های یوگا یا خرید فایل‌های مربوطه و  سایر خدمات ارائه شده توسط یوگا پندار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات یوگاپندار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین یوگا پندار از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

کلیه شرایط و مقررات یوگا آنلاین پندار مبنی بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده  است و متقابلا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین ، رویه‏‌ها و خدمات یوگا پندار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و اطلاع رسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کاربر به شخصی گفته می شود که  با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ,برای ثبت سفارش  یا شرکت در دوره های یوگا پندار اقدام به ثبت نام در سایت کند.

شاگرد به کسی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج در سایت ثبت نام کرده است,برای شرکت در کلاس های آنلاین،دوره ها و هر گونه استفاده از خدمات سایت یوگا پندار اقدام به ثبت نام کند.

مدرس کسی  است که درس آنلاین یا آفلاین را برای آموزش و فروش ارایه می دهد

۱-هر شاگرد تا پایان جلسه دوم کلاس، در صورت عدم رضایت می تواند کلاس  خود را کنسل و کل مبلغ پرداختی را باز پس بگیرد یا کلاس خود را جا به جا نماید.

۲-امکان کنسلی کلاس از جلسه سوم به بعد نیست.

۴-اگر شاگردان به دلایل مشکلاتی از طرف سایت نتوانستند از کلاسشان استفاده کند، جلسه جبرانی به کلاسشان اضافه خواهد شد.

۵-کلاس آنلاین مانند کلاس حضوری سر ساعت مشخص برگزار می‌شود، در صورت عدم شرکت شاگرد، آن جلسه را از دست خواهد داد.

 

  • شهریه کلاس در زمان ثبت نام به طور کامل دریافت می شود
  • قبل از کلاس تا ۳ ساعت غذا نخورید
  • به تمرینها و گفته های مربی توجه کامل داشته باشید تا تمرین امن و سالمی داشته باشید.
  • یوگا یک مسیر به سوی سلامتی جسم و روان است، در تمرین‌های یوگا به دنبال دستیابی با سرعت بیشتر نباشید و اعتدال را در تمرین‌ها رعایت کنید.